Lieldienu noskanaas

Piedodiet,ka bez garumzimem soreiz, datoru taa pilniigi parinstaleet sodien nesanaaca, visaadi trauceekliishi gadijaas, nu kaa vienmeer…

Bet nu Lieldienaam jau esmu gatava! Olas sakraasotas un shokolaades olas arii gaida savu atveershanu riit (man jau nagi niez sen atveert to Hello Kitty olu). Un pat juurnieku ola sanaakusi!

Man vienmeer ir paticis kraasot olas, nu kopsh briizha, kad nejaushi atklaajas,ka smukie, sarkanie aaboli uz skapjaugshas nav aaboli, bet olas, ko Lieldienu zakjis tachu nes! 😀 ak, vai…diezgan liels shoks mazam beernam!

Un veel vienmeer arii esmu ciiniijusies pret olu kraasoshanu ar siipola mizaam, man vienmeer labaak taa kjiimija patikusi, jo vismaz var ieguut visas kraasas un turklaat spilgtas!

 

Prieciigas Lieldienas! 🙂

Tagots , , , , , ,

Komentēt